Перейти до змісту
Економіка

У ФОПів зростуть податки й ліміти доходів

· 34 джерела · перше Всевидяще ОКО

Поширюють переважно анонімні канали34 канали серед джерелофіційні0медіа й автори10анонімні2417 переписують інших, незалежних 17Це про те, хто каже, а не про те, чи це правда.

Зміни для підприємців почнуть діяти із січня 2027 року.

  • Єдиний податок: 369,1 грн для 1 групи, 1909,2 грн для 2 групи; військовий збір — 954,6 грн; ЄСВ — 2100,12 грн
  • Ліміти доходів: 1 група — 1 594 182 грн, 2 група — 7 961 364 грн, 3 група — 11 140 182 грн

Хто і коли про це писав

34 канали

Коли підключився кожен тип джерел · усього 8 год
Медіа+1 год 16 хв10
Анонімніперше24
Першим
Всевидяще ОКО · анонімний, 11:10
Перші медіа чи автори
Андрій Смолій, через 1 год 16 хв

Одним голосом: Times of Ukraine і Львів | Times; Times of Ukraine і Івано-Франківськ | Times; Times of Ukraine і Вінниця | Times; Times of Ukraine і Хмельницький | Times. Таку пару рахуємо як одне джерело.

Оригінали повідомлень · 34

Всевидяще ОКО

ФОПи, увага: у 2027-му зростуть податки, а також ліміти доходів, — Oboz. Єдиний податок для ФОП 1 групи — 369,1 грн щомісяця (у 2026-му — 332,8 грн). Єдиний податок для ФОП 2 групи — 1909,2 грн щомісяця (у 2026-му — 1729,4 грн). Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи — 954,6 грн щомісяця (у 2026-му — 864,7грн). ЄСВ для всіх груп ФОП — 2100,12 грн на місяць. (У 2026-му — 1902,34. Ліміти доходів ФОП у 2027 році: > Для 1 групи — 1 594 182 грн (замість 1 444 049 грн, або 167 мінзарплат). > Для 2 групи — 7 961 364 грн (замість 7 211 59 грн, або 834 мінзарплати). > Для 3 групи — 11 140 182 грн (замість 10 091 049 грн, або 1167 мінзарплат).

Відкрити в Telegram
Стугна

У 2027 році для ФОПів зростуть податки та ліміти доходів, – ЗМІ. ФОП 1 групи: єдиний податок – 369,1 грн/міс. (у 2026 – 332,8 грн). ФОП 2 групи: 1909,2 грн/міс. (у 2026 – 1729,4 грн). Військовий збір для 1 та 2 груп – 954,6 грн/міс. (у 2026 – 864,7 грн). ЄСВ для всіх ФОП – 2100,12 грн/міс. (у 2026 – 1902,34 грн). Ліміти доходів у 2027 році: 1 група – 1 594 182 грн. 2 група – 7 961 364 грн. 3 група – 11 140 182 грн.

Відкрити в Telegram
Наші Новини України

Увага! У 2027 році зростуть податки та ліміти доходів для ФОПів, — Oboz. Єдиний податок для ФОП: > Для 1 групи — 369,1 грн щомісяця (у 2026-му — 332,8 грн). > Для 2 групи — 1909,2 грн щомісяця (у 2026-му — 1729,4 грн). Військовий збір для ФОП: > Для 1 та 2 групи — 954,6 грн щомісяця (у 2026-му — 864,7грн). Єдиний соціальний внесок для ФОП: > Для всіх груп — 2100,12 грн на місяць. (У 2026-му — 1902,34. Ліміти доходів для ФОП: > Для 1 групи — 1 594 182 грн (замість 1 444 049 грн, або 167 мінзарплат). > Для 2 групи — 7 961 364 грн (замість 7 211 59 грн, або 834 мінзарплати). > Для 3 групи — 11 140 182 грн (замість 10 091 049 грн, або 1167 мінзарплат).

Відкрити в Telegram
Реальна ВійнаЄ розслідування про власника

Збільшення податків та лімітів доходів зачеплять кожного ФОПа – зміни для підприємців почнуться з січня 2027 року. Ліміти доходів ФОП у 2027 році: які суми. • Для 1 групи – 1 594 182 грн (167 мінзарплат). • Для 2 групи – 7 961 364 грн (834 мінзарплати). • Для 3 групи – 11 140 182 грн (1167 мінзарплат). Зміни в розмірах податків для ФОПів: • Єдиний податок для ФОП 1 групи – 369,1 грн щомісяця. • Єдиний податок для ФОП 2 групи – 1909,2 грн щомісяця. • Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи – 954,6 грн щомісяця. • Єдиний соціальний внесок (ЄСВ) для всіх груп ФОП – 2100,12 грн на місяць, або 6300,36 на квартал.

Відкрити в Telegram
Андрій СмолійПерсона

Збільшення податків та лімітів доходів зачеплять кожного ФОПа – зміни для підприємців почнуться з січня 2027 року. Ліміти доходів ФОП у 2027 році: які суми. • Для 1 групи – 1 594 182 грн (167 мінзарплат). • Для 2 групи – 7 961 364 грн (834 мінзарплати). • Для 3 групи – 11 140 182 грн (1167 мінзарплат). Зміни в розмірах податків для ФОПів: • Єдиний податок для ФОП 1 групи – 369,1 грн щомісяця. • Єдиний податок для ФОП 2 групи – 1909,2 грн щомісяця. • Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи – 954,6 грн щомісяця. • Єдиний соціальний внесок (ЄСВ) для всіх груп ФОП – 2100,12 грн на місяць, або 6300,36 на квартал.

Відкрити в Telegram
INSIDER UA

В 2027 году для ФОПов вырастут налоги, а также лимиты доходов. Детали: ▪Единый налог для ФОП 1-й группы — 369,1 грн ежемесячно (вместо 332,8 грн); ▪для ФОП 2-й группы — 1909,2 грн в месяц (вместо 1729,4 грн); ▪Военный сбор для ФОП 1-й и 2-й групп — 954,6 грн ежемесячно (вместо 864,7 грн). ▪ЕСВ для всех групп ФОП — 2100,12 грн в месяц (вместо 1902,34 грн). Лимиты доходов: ▪Для 1-й группы — 1 594 182 грн (вместо 1 444 049 грн). ▪Для 2-й группы — 7 961 364 грн (вместо 7 211 59 грн). ▪Для 3-й группы — 11 140 182 грн (вместо 10 091 049 грн). Рост связан с проектом Госбюджета на 2027 год, в котором предусмотрено повышение минимальной зарплаты и прожиточного минимума.

Відкрити в Telegram
Показати решту — 28
Информатор

В 2027 году для ФОПов вырастут налоги, а также лимиты доходов. Детали: ▪Единый налог для ФОП 1-й группы — 369,1 грн ежемесячно (вместо 332,8 грн); ▪для ФОП 2-й группы — 1909,2 грн в месяц (вместо 1729,4 грн); ▪Военный сбор для ФОП 1-й и 2-й групп — 954,6 грн ежемесячно (вместо 864,7 грн). ▪ЕСВ для всех групп ФОП — 2100,12 грн в месяц (вместо 1902,34 грн). Лимиты доходов: ▪Для 1-й группы — 1 594 182 грн (вместо 1 444 049 грн). ▪Для 2-й группы — 7 961 364 грн (вместо 7 211 59 грн). ▪Для 3-й группы — 11 140 182 грн (вместо 10 091 049 грн). Рост связан с проектом Госбюджета на 2027 год, в котором предусмотрено повышение минимальной зарплаты и прожиточного минимума.

Відкрити в Telegram
MPG: Бізнес і Фінанси

ФОПи, увага: у 2027-му зростуть податки, а також ліміти доходів, — Oboz. ▪Єдиний податок для ФОП 1 групи — 369,1 грн щомісяця (у 2026-му — 332,8 грн). ▪Єдиний податок для ФОП 2 групи — 1909,2 грн щомісяця (у 2026-му — 1729,4 грн). ▪Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи — 954,6 грн щомісяця (у 2026-му — 864,7грн). ▪ЄСВ для всіх груп ФОП — 2100,12 грн на місяць. (У 2026-му — 1902,34. Ліміти доходів ФОП у 2027 році: > ▪Для 1 групи — 1 594 182 грн (замість 1 444 049 грн, або 167 мінзарплат). > ▪Для 2 групи — 7 961 364 грн (замість 7 211 59 грн, або 834 мінзарплати). > ▪Для 3 групи — 11 140 182 грн (замість 10 091 049 грн, або 1167 мінзарплат).

Відкрити в Telegram
Times of UkraineЄ розслідування про власника

ФОПи, увага: уже у 2027 році зростуть податки та ліміти доходів, — «OBOZ.UА». Подробиці: Єдиний податок для ФОП 1 групи — 369,1 грн щомісяця. Єдиний податок для ФОП 2 групи — 1909,2 грн щомісяця. Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи — 954,6 грн щомісяця. ЄСВ для всіх груп ФОП — 2100,12 грн на місяць. Ліміти доходів: Для 1 групи — до 1,59 млн грн. Для 2 групи — до 7,96 млн грн. Для 3 групи — до 11,14 млн грн.

Відкрити в Telegram
Український Телеграм

ФОПи, вже наступного року зростуть податки та ліміти доходів, — Oboz. Суми податків і внесків для ФОП: > Єдиний податок для ФОП 1 групи — 369,1 грн щомісяця. > Єдиний податок для ФОП 2 групи — 1909,2 грн щомісяця. > Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи — 954,6 грн щомісяця. > ЄСВ для всіх груп ФОП — 2100,12 грн на місяць. Ліміти доходів для ФОП: > Для 1 групи — до 1,59 млн грн. > Для 2 групи — до 7,96 млн грн. > Для 3 групи — до 11,14 млн грн.

Відкрити в Telegram
Труха УкраїнаЄ розслідування про власника

Увага! Податки для ФОПів зростуть у 2027 році, – проєкт бюджету. ▪Єдиний податок для ФОП 1 групи 369,1 грн на місяць, для 2 групи — 1909,2 грн. ▪Військовий збір для 1 та 2 груп зросте до 954,6 грн. ▪ЄСВ для всіх груп — до 2100,12 грн на місяць. Але, разом з тим, зростуть і ліміти доходів: ▪1 група — до 1,59 млн грн. ▪2 група — до 7,96 млн грн. ▪3 група — до 11,14 млн грн.

Відкрити в Telegram
Типичная Одесса

В 2027 году для ФОПов вырастут налоги, а также лимиты доходов. Детали: ▪Единый налог для ФОП 1-й группы — 369,1 грн ежемесячно (вместо 332,8 грн); ▪для ФОП 2-й группы — 1909,2 грн в месяц (вместо 1729,4 грн); ▪Военный сбор для ФОП 1-й и 2-й групп — 954,6 грн ежемесячно (вместо 864,7 грн). ▪ЕСВ для всех групп ФОП — 2100,12 грн в месяц (вместо 1902,34 грн). Лимиты доходов: ▪Для 1-й группы — 1 594 182 грн (вместо 1 444 049 грн). ▪Для 2-й группы — 7 961 364 грн (вместо 7 211 59 грн). ▪Для 3-й группы — 11 140 182 грн (вместо 10 091 049 грн). Рост связан с проектом Госбюджета на 2027 год, в котором предусмотрено повышение минимальной зарплаты и прожиточного минимума.

Відкрити в Telegram
ПРАВДА

Увага! Податки для ФОПів зростуть у 2027 році, – проєкт бюджету. ▪Єдиний податок для ФОП 1 групи 369,1 грн на місяць, для 2 групи — 1909,2 грн. ▪Військовий збір для 1 та 2 груп зросте до 954,6 грн. ▪ЄСВ для всіх груп — до 2100,12 грн на місяць. Але, разом з тим, зростуть і ліміти доходів: ▪ 1 група — до 1,59 млн грн, ▪2 група — до 7,96 млн грн, ▪3 група — до 11,14 млн грн.

Відкрити в Telegram
Львів | Times

ФОПи, увага: уже у 2027 році зростуть податки та ліміти доходів, — «OBOZ.UА». Подробиці: Єдиний податок для ФОП 1 групи — 369,1 грн щомісяця. Єдиний податок для ФОП 2 групи — 1909,2 грн щомісяця. Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи — 954,6 грн щомісяця. ЄСВ для всіх груп ФОП — 2100,12 грн на місяць. Ліміти доходів: Для 1 групи — до 1,59 млн грн. Для 2 групи — до 7,96 млн грн. Для 3 групи — до 11,14 млн грн. Підписатися на Times of Ukraine.

Відкрити в Telegram
Івано-Франківськ | Times

ФОПи, увага: уже у 2027 році зростуть податки та ліміти доходів, — «OBOZ.UА». Подробиці: Єдиний податок для ФОП 1 групи — 369,1 грн щомісяця. Єдиний податок для ФОП 2 групи — 1909,2 грн щомісяця. Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи — 954,6 грн щомісяця. ЄСВ для всіх груп ФОП — 2100,12 грн на місяць. Ліміти доходів: Для 1 групи — до 1,59 млн грн. Для 2 групи — до 7,96 млн грн. Для 3 групи — до 11,14 млн грн. Підписатися на Times of Ukraine.

Відкрити в Telegram
Інформер

У 2027 році для ФОПів зростуть податки та ліміти доходів, — Oboz. Суми податків і внесків для ФОП: > Єдиний податок для 1 групи — 369,1 грн щомісяця. > Єдиний податок для 2 групи — 1909,2 грн щомісяця. > Військовий збір для 1 та 2 груп — 954,6 грн щомісяця. > ЄСВ для всіх груп — 2100,12 грн на місяць. Ліміти доходів для ФОП: > 1 група — до 1,59 млн грн. > 2 група — до 7,96 млн грн. > 3 група — до 11,14 млн грн.

Відкрити в Telegram
Вінниця | Times

ФОПи, увага: уже у 2027 році зростуть податки та ліміти доходів, — «OBOZ.UА». Подробиці: Єдиний податок для ФОП 1 групи — 369,1 грн щомісяця. Єдиний податок для ФОП 2 групи — 1909,2 грн щомісяця. Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи — 954,6 грн щомісяця. ЄСВ для всіх груп ФОП — 2100,12 грн на місяць. Ліміти доходів: Для 1 групи — до 1,59 млн грн. Для 2 групи — до 7,96 млн грн. Для 3 групи — до 11,14 млн грн. Підписатися на Times of Ukraine.

Відкрити в Telegram
СтранаПід санкціями РНБО

В следующем году для ФОПов увеличатся налоги и лимиты доходов в связи с ростом минимальной зарплаты и прожиточного минимума, которое правительство заложило в проект госбюджета. Если минимальная зарплата вырастит до 9546 грн (с 8647 грн в 2026 году), а прожиточный минимум для трудоспособных лиц до 3691 грн (с 3328 грн), как предлагает правительство, то налоги в 2027 будут следующие: • Единый налог для ФОП 1-й группы – 369,1 грн ежемесячно (в 2026 году – 332,8 грн); • Единый налог для ФОП 2-й группы – 1909,2 грн ежемесячно (в 2026 году – 1729,4 грн); • Военный сбор для ФОП 1-й и 2-й групп – 954,6 грн ежемесячно (в 2026 году – 864,7 грн); • Единый социальный взнос (ЕСВ) для всех групп ФОП – 2100,12 грн в месяц, или 6300,36 за квартал (в 2026 году – 1902,34 и 5707,02 грн соответственно). • 3-я группы ФОП без изменений - 6% от дохода. Лимиты доходов ФОП будут следующие: • Для 1-й группы – 1 594 182 грн (вместо 1 444 049 грн). • Для 2-й группы – 7 961 364 грн (вместо 7 211 59 грн). • Для 3-й группы – 11 140 182 грн (вместо 10 091 049 грн). Подробнее о проекте госбюджета-2027 мы писали здесь. Сайт "Страна" | X/Twitter | Прислать новость/фото/видео | Реклама на канале | Помощь.

Відкрити в Telegram
MC: Money & Career

Прожитковий мінімум 2027: що ФОПам врахувати вже зараз при плануванні бюджету. Прожитковий мінімум на 2027 рік уже визначено Бюджетною декларацією, і саме від нього залежить ціла низка показників, що напряму стосуються гаманця підприємця. Базова цифра: 3691 грн — прожитковий мінімум для працездатних осіб. Саме він «тягне» за собою всі розрахунки для ФОПів. Що конкретно зміниться: єдиний податок ФОП 1 групи — 369,10 грн на місяць (10% від ПМ) граничний дохід для податкової соцпільги зросте до 5170 грн. базова ПСП — 1845,50 грн, підвищена — 2768,25 грн. мінімальний посадовий оклад для найманих працівників — не менше 3691 грн. Про що часто забувають при плануванні бюджету: судовий збір за майновий позов — не менше 1476,40 грн, не більше 18 455 грн. зміна даних юрособи в ЄДР — 1107,30 грн. пенсійний збір при реєстрації авто на бізнес — 3-5% залежно від вартості. нецільова благодійна допомога понад 5170 грн — уже оподатковується. Усі ці суми варто закладати в бюджет заздалегідь, ще до 1 січня — прожитковий мінімум не змінюється впродовж року, тож цифри залишаться фіксованими на весь 2027-й.

Відкрити в Telegram
Хмельницький | Times

ФОПи, увага: уже у 2027 році зростуть податки та ліміти доходів, — «OBOZ.UА». Подробиці: Єдиний податок для ФОП 1 групи — 369,1 грн щомісяця. Єдиний податок для ФОП 2 групи — 1909,2 грн щомісяця. Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи — 954,6 грн щомісяця. ЄСВ для всіх груп ФОП — 2100,12 грн на місяць. Ліміти доходів: Для 1 групи — до 1,59 млн грн. Для 2 групи — до 7,96 млн грн. Для 3 групи — до 11,14 млн грн. Підписатися на Times of Ukraine.

Відкрити в Telegram
Новини.LIVE

Щомісячні платежі ФОПів 1-2 груп можуть зрости майже на 10% у 2027 році. Уряд пропонує з 1 січня підвищити мінімальну зарплату до 9546 грн, а прожитковий мінімум для працездатних осіб — до 3691 грн. Від цих показників залежать платежі підприємців і ліміти їхнього доходу. Якщо бюджет ухвалять із такими показниками, а податкові правила не зміняться, ФОП 1 групи за максимальної ставки єдиного податку та сплати мінімального ЄСВ платитиме 3423,82 грн на місяць — на 323,98 грн більше, ніж у 2026 році. Для 2 групи сума становитиме 4963,92 грн або на 467,48 грн більше. У розрахунок входять єдиний податок, військовий збір та ЄСВ. Єдиний податок становитиме до 369,10 грн для 1 групи й до 1909,20 грн для 2 групи. Якщо мінімальну зарплату на 2027 рік затвердять на рівні 9546 грн і правила не зміняться, військовий збір для ФОПів 1-2 груп становитиме 954,60 грн (10%), а мінімальний ЄСВ — 2100,12 грн (22%) на місяць. Річні ліміти доходу можуть зрости до 1 594 182 грн для 1 групи, 7 961 364 грн для 2 групи та 11 140 182 грн для 3 групи. Законопроєкт поки опрацьовують у комітеті Верховної Ради. Але варто зазначити, що наведені вище суми не стосуються кожного ФОПа: ставки єдиного податку визначає місцева влада, а частина підприємців має звільнення від ЄСВ. Додати Новини.LIVE як джерело надійних новин в Google.

Відкрити в Telegram
РБК-Україна

Нові зарплати, податки й ліміти для ФОПів: що може змінитись в Україні у 2027 році. З 1 січня 2027 року мінімальну зарплату в Україні планують підвищити до 9 546 гривень, а прожитковий мінімум для працездатних осіб - до 3 691 гривні. Відповідні розрахунки закладені у проєкті Держбюджету, повідомила нардеп Ольга Василевська-Смаглюк. > Разом із цими показниками автоматично зміняться платежі та граничні ліміти доходу для ФОПів: > мінімальний ЄСВ для всіх груп зросте до 2 100,12 грн; > військовий збір для 1 та 2 груп становитиме 954,60 грн; > максимальний єдиний податок: 1 група - до 369,10 грн, 2 група - до 1 909,20 грн; > річні ліміти доходу: 1 група - 1,59 млн грн, 2 група - 7,96 млн грн, 3 група - 11,14 млн грн. > Остаточні зміни залежать від ухвалення парламентом проекту бюджету.

Відкрити в Telegram
КАРТУЗ

Увага! Податки для ФОПів зростуть у 2027 році, – проєкт бюджету. Єдиний податок для ФОП 1 групи 369,1 грн на місяць, для 2 групи — 1909,2 грн. Військовий збір для 1 та 2 груп зросте до 954,6 грн. ЄСВ для всіх груп — до 2100,12 грн на місяць. Але, разом з тим, зростуть і ліміти доходів: ◾ 1 група — до 1,59 млн грн, ◾2 група — до 7,96 млн грн, ◾3 група — до 11,14 млн грн.

Відкрити в Telegram
Україна Новини Війна

Нові зарплати, податки й ліміти для ФОПів: що може змінитись в Україні у 2027 році. З 1 січня 2027 року мінімальну зарплату в Україні планують підвищити до 9 546 гривень, а прожитковий мінімум для працездатних осіб - до 3 691 гривні. Відповідні розрахунки закладені у проєкті Держбюджету, повідомила нардеп Ольга Василевська-Смаглюк. Разом із цими показниками автоматично зміняться платежі та граничні ліміти доходу для ФОПів: мінімальний ЄСВ для всіх груп зросте до 2 100,12 грн; військовий збір для 1 та 2 груп становитиме 954,60 грн; максимальний єдиний податок: 1 група — до 369,10 грн, 2 група — до 1 909,20 грн; річні ліміти доходу: 1 група — 1,59 млн грн, 2 група — 7,96 млн грн, 3 група — 11,14 млн грн. Остаточні зміни залежать від ухвалення парламентом проекту бюджету.

Відкрити в Telegram
Чернігів | Times

ФОПи, увага: уже у 2027 році зростуть податки та ліміти доходів, — «OBOZ.UА». Подробиці: Єдиний податок для ФОП 1 групи — 369,1 грн щомісяця. Єдиний податок для ФОП 2 групи — 1909,2 грн щомісяця. Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи — 954,6 грн щомісяця. ЄСВ для всіх груп ФОП — 2100,12 грн на місяць. Ліміти доходів: Для 1 групи — до 1,59 млн грн. Для 2 групи — до 7,96 млн грн. Для 3 групи — до 11,14 млн грн. Підписатися на Times of Ukraine.

Відкрити в Telegram
Київ | Times

ФОПи, увага: уже у 2027 році зростуть податки та ліміти доходів, — «OBOZ.UА». Подробиці: Єдиний податок для ФОП 1 групи — 369,1 грн щомісяця. Єдиний податок для ФОП 2 групи — 1909,2 грн щомісяця. Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи — 954,6 грн щомісяця. ЄСВ для всіх груп ФОП — 2100,12 грн на місяць. Ліміти доходів: Для 1 групи — до 1,59 млн грн. Для 2 групи — до 7,96 млн грн. Для 3 групи — до 11,14 млн грн. Підписатися на Times of Ukraine.

Відкрити в Telegram
Полтава | Times

ФОПи, увага: уже у 2027 році зростуть податки та ліміти доходів, — «OBOZ.UА». Подробиці: Єдиний податок для ФОП 1 групи — 369,1 грн щомісяця. Єдиний податок для ФОП 2 групи — 1909,2 грн щомісяця. Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи — 954,6 грн щомісяця. ЄСВ для всіх груп ФОП — 2100,12 грн на місяць. Ліміти доходів: Для 1 групи — до 1,59 млн грн. Для 2 групи — до 7,96 млн грн. Для 3 групи — до 11,14 млн грн. Підписатися на Times of Ukraine.

Відкрити в Telegram
Vector

Податки для ФОПів можуть зрости у 2027 році: скільки доведеться платити. ФОПи, тримайтесь. Бігом слухати.

Відкрити в Telegram
Швидко та точно

‼ФОПам перерахують податки та ліміти у 2027 році. Уряд заклав у проєкт держбюджету зростання мінімальної зарплати до 9546 грн та прожиткового мінімуму для працездатних до 3691 грн. Через це зростуть податки та ліміти доходів для ФОПів. Єдиний податок для першої групи становитиме 369,1 грн на місяць, для другої — 1909,2 грн. Військовий збір для обох груп — 954,6 грн. ЄСВ для всіх груп — 2100,12 грн на місяць або 6300,36 грн за квартал. Для третьої групи ставка залишається 6% від доходу. Ліміти доходів теж піднімуть. Для першої групи — до 1 594 182 грн, для другої — до 7 961 364 грн, для третьої — до 11 140 182 грн.

Відкрити в Telegram
MediaKiller

В следующем году для ФОПов увеличатся налоги и лимиты доходов в связи с ростом минимальной зарплаты и прожиточного минимума, которое правительство заложило в проект госбюджета. Так, если минимальная зарплата вырастит до 9546 грн (с 8647 грн в 2026 году), а прожиточный минимум для трудоспособных лиц до 3691 грн (с 3328 грн), как предлагает правительство, то налоги в 2027 будут следующие: ▪Единый налог для ФОП 1-й группы – 369,1 грн ежемесячно (в 2026 году – 332,8 грн); ▪Единый налог для ФОП 2-й группы – 1909,2 грн ежемесячно (в 2026 году – 1729,4 грн); ▪Военный сбор для ФОП 1-й и 2-й групп – 954,6 грн ежемесячно (в 2026 году – 864,7 грн); ▪Единый социальный взнос (ЕСВ) для всех групп ФОП – 2100,12 грн в месяц, или 6300,36 за квартал (в 2026 году – 1902,34 и 5707,02 грн соответственно). ▪3-я группы ФОП без изменений – 6% от дохода. Лимиты доходов ФОП будут следующие: ▪Для 1-й группы – 1 594 182 грн (вместо 1 444 049 грн). ▪Для 2-й группы – 7 961 364 грн (вместо 7 211 59 грн). ▪Для 3-й группы – 11 140 182 грн (вместо 10 091 049 грн).

Відкрити в Telegram
Житомир | Times

ФОПи, увага: уже у 2027 році зростуть податки та ліміти доходів, — «OBOZ.UА». Подробиці: Єдиний податок для ФОП 1 групи — 369,1 грн щомісяця. Єдиний податок для ФОП 2 групи — 1909,2 грн щомісяця. Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи — 954,6 грн щомісяця. ЄСВ для всіх груп ФОП — 2100,12 грн на місяць. Ліміти доходів: Для 1 групи — до 1,59 млн грн. Для 2 групи — до 7,96 млн грн. Для 3 групи — до 11,14 млн грн. Підписатися на Times of Ukraine.

Відкрити в Telegram
Суми | Times

ФОПи, увага: уже у 2027 році зростуть податки та ліміти доходів, — «OBOZ.UА». Подробиці: Єдиний податок для ФОП 1 групи — 369,1 грн щомісяця. Єдиний податок для ФОП 2 групи — 1909,2 грн щомісяця. Військовий збір для ФОП 1 та 2 групи — 954,6 грн щомісяця. ЄСВ для всіх груп ФОП — 2100,12 грн на місяць. Ліміти доходів: Для 1 групи — до 1,59 млн грн. Для 2 групи — до 7,96 млн грн. Для 3 групи — до 11,14 млн грн. Підписатися на Times of Ukraine.

Відкрити в Telegram
Мінфін

Податки та ліміти ФОП зміняться з 1 січня: які суми заклали в бюджет-2027 З 1 січня 2027 року для українських ФОП можуть змінитися суми обов’язкових платежів та граничні обсяги доходу, — повідомила народна депутатка Ольга Василевська-Смаглюк. Розрахунки базуються на показниках, закладених у проєкті Державного бюджету на 2027 рік.

Відкрити в Telegram
Судово-юридична газета

Проєкт бюджету-2027 підвищує мінімалку та платежі для ФОПів. Проєкт Держбюджету-2027 пропонує з 1 січня підвищити мінімальну зарплату й прожитковий мінімум, що може збільшити ЄСВ, окремі платежі ФОПів, аліменти, судовий збір і соціальні виплати. Мінімальна зарплата може становити 9546 грн, а прожитковий мінімум — 3559 грн. Мінімальний внесок ЄСВ для ФОПів за себе зросте до 2100,12 грн на місяць. Що відомо — читайте на сайті.ua І Ми у Facebook, Instagram, X, YouTube.

Відкрити в Telegram

Обговорення

Коментарі живуть у нашому каналі @UAliveNews .